Godmorgon!

Vilket mysigt väder det verkar vara ute. Solen skiner och fast att det inte är snö och blåser kallar jag det "mysigt" konstigt nog... haha

Igår kom Niclas hit och fikade, åt middag, tittade på film och tv. Det blev en liten "Disneykväll" då vi bestämde oss för att vara lite nostalgiska och se två disney-filmer. Eller ja den ena som var skönheten och odjuret hade jag faktiskt inget minnet att jag hade sett. I alla fall så öppnade jag min sista julklapp som var från Niclas. I den låg det en väska som det stod Paris på. Kommer använda den som strandväska i sommar! Jag blev mycket glad för den men då tar han fram en till liten julklapp i en silvrig liten påse. I den låg det ett  sött och fint litet armband! Tänker låta det tala för sig sjäv med hjälp av bilderna under:









Fina saker va? :)
I love it! Min pojkvän har stil han ;) haha

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0