Juni gick för fort känner jag nu.. Kan vi spola tillbaka tiden? Jag får liksom lite panik när jag tänker på att första sommarmånaden är över och att det kanske är slut på sommaren nu? Nej nu ska jag inte tänka negativt!
 
Jag hann med mycket denna månad i alla fall. Detta har jag gjort:
  • Tagit tio körlektioner
  • Varit på studentfirande hos Niclas kusin Sabina.
  • Var på Risk ettan och Risk tvåaan.
  • Pluggat körkortsteori.
  • Jobbat en del kvällar och börjat sommarschemat.
  • Firat Niclas födelsedag.
  • Shoppat på rean med Amanda.
  • Hälsat på farmor och mormor.
  • Haft parmiddag med Josefin och Ian (och Niclas såklart).
  • Ätit Susihi i solen efter en körlektion.
  • Haft en regnig dag i stan med Niclas.
  • Tagit några promenader med Linnea.
  • Jobbat innan midsommar.
  • Firat midsommar hos Nilcas, med honom och Markus.
  • Varit på farmors 80-årskalas.
  • Haft en shoppingdag och hämtat arbetsproverna i Stockholm med Linnea.
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad ska du plugga i höst? 😃

2016-06-30 @ 12:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0