Vi har redan lämnat juli (och jag hinner inte alls med) men jag måste ändå göra en liten sammanfattning av juli. 
 
Så i Juli har jag:
  • Jobbat på mycket!
  • Köpt två par Jeffrey Campbell-skor
  • Tagit någon power walk (med vänner) eller två men överlag tränat ytterst lite.
  • Handlat lite på rean.
  • Varit riktigt förkyld i några dagar.
  • Firat pappa och mammas födelsedagar med en liten utflykt med mormor och morfar.
  • Sett Niclas musikal, Les misérables.
  • Överraskat Niclas på jobbet och i samma veva fått kika på bilar.
  • Tagit ett kvällsdopp med Amanda och hennes mamma.
  • Åkt Viking Grace med mamma och hennes vänninga Carina.
  • Tagit semester.
  • Haft grillkväll med gänget.
  • Börjat fundera på vad jag önskar mig i present.
  • Tagit första båtturen med lilla båten.
  • Haft Picknick med universitets vännerna.
  • Haft en dag på stranden med Amanda.
  • Varit på Gotland. Det bästa denna sommar! 
Nu hoppas jag att Augusti blir lika sommrig! 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0