Hej!

Idag har jag varit på bättre humör som tur är :) Hade bara två lektioner. Först arkitektur där vi lyckades bygga lite på vårt hopptorn och sen grafisk komunikation där jag försökte komma på hur Ipadskalet ska se ut. Har haft lite idéer men nu minskade jag ner på dem och ska försöka få ihop något i den stilen jag har tänkt. Det ska nog gå fast att jag var slut i huvudet under lektionen x)

Men det roligaste med idag var att jag träffade två lärare som jag hade förra terminen. De har tyvärr fått sluta :(
Men i alla fall så kom Lars, vår förra GK (grafisk kommunikation) -lärare in på GK:n. Han är nu arkitektlärare. Men vi saknar honom för han var rolig och snäll. Så det var kul att han dök upp oväntat :)

Sen före det, när Sara, Amanda och jag skulle åka till skolan så kom vår förra textillärare Annika och gick med sin hund. Det kändes som att man hade haft henne mycket längre än man hade förra året och vi kom på att vi saknade henne mycket. Jag tyckte om hennes ämne som vi tyvärr inte har nu. En rolig sak som hon sa i alla fall var att hon hade varit i Paris och Frankrike i sommar. Såklart blev jag avundsjuk ;) haha Men det var riktigt kul att hon hade tänkt på mig när hon var där! :D Kul att man har gjort lite intryck ;)

En konstig sak bara var att hennes hund inte ville hälsa på mig utan bara på Sara och Amanda. Alla hundar gillar ju mig annars..x) Är glad att Zingo o Mellwin gör det i alla fall :) Om de nu gör det...vem vet? x)

För att ge det här inlägget en bild blir det den här roliga bilden på Lovisa och mig igen. Det är ju Lars vi som pekar på!


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahha bääst bild. Lars är för söt han. kul att han kom :D

2011-08-31 @ 21:18:18
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0