Hej!!!

Jag hade glömt hur kul jag har i skolan ändå med alla kompisar. Igår var jag inte så pigg på skolan som sagt men det blev som jag hoppats och trott bara bra när man kom igång. Det enda jobbiga kommer nig bli att ta sig hem sent på kvällen i vinter. Men det får jag ta då. Dock skulle jag vilja ha lite mer idrott kanske..... Det är inte något jag annars skulle säga men nu har jag ju faktiskt köpt nya skor och vill försöka komma igång ju..x) haha Men allt blir nog bra. Gillar de nya lärare som jag fick och de nya designämnena. Hade första fotolektionen idag, 3Ddesign-lektionen och bild och form. Ser fram emot alla saker jag ska få göra :) Ska gjuta något i betong, rita "min" lägenhet i ett program i datorn (som arkitekter gör) och lära mig att fota med en systemkamera. Hur kul låter inte det?! :D

Just det: Sen har jag ju fått en Ipad idag!!! :D Dock var internet segt för mig men det ska funka sen. Jag håller på att försöka lära mig nu och provade anteckna i den på historielektionen. Men jag ska ladda ner lite saker också som Niclas och Robin ska fä hjälpa mig med :) Tur att man har dem säger jag som är ganska otecknisk! haha
Vi ska även kanske få designa nya skydd till Ipaden sen också ;)

Så här såg jag ut första dagen i 2:an. Att jag redan går i tvåan alltså...nyss började jag ju ettan...x)
Sen tog jag några bilder på Ipaden (det är så kul!) som jag ville lägga upp här men det gick inte :( Synd, jag som hade tänkt ta ett kort för varje dag nu x)

Blixten gör att mian ögon ser lite läskiga ut men försök att inte bli skrämda...haha


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0