Hej!

Här sitter en trött tjej...tycker att det har varit en lång dag. Har haft franska, lunch, 3D-design, historia. foto och bild & form. Sen nu på kvällen var jag med mamma och handlade. Så man kan säga att jag är ganska slut x) På bild och formen fick jag fundera ut vad och hur jag ska gjuta i betong. På historian pratade vi lite källkritik (som vi redan egentligen gjort på samhällskunskapen i ettan..). Sen på 3D- designen fick vi prova rita hus i 3D i ett program som heter shetchUp. Tillsist när det var fotolektion skulle vi i par ta 3 sorters kort på varandra som vi sen ska göra en liten intervjuv av. Kände mig inte så fin direkt pågrund av att jag varit igång hela dagen och mitt hår inte såg så bra ut. haha Men nu är man väl för fåfäng? x) Men det var kul att provfota lite. Jag jobbade med Ninni så jag tog alltså bilderna på henne. Hon är allt annorlunda hon, hon har lockigt blont hår som en ängel! :O

Den här blombuketten band jag ihop på mammas födelsedag i Juli. Tycker den blev söt men har glömt att visa den. Men eftersom det handlat om foto idag tycker jag också att bilden var fin i sig.

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0