Det här sommarlovet har nog vairt en av de bästa i mitt liv. Eller ljuger jag nu? Självklart har alla sommrar varit roliga men det här året har jag hunnit med så mycket. Fast när jag tänker efter tycker jag att tiden har gått så himla fort och att jag hade kunnat hunnit med mer ändå..haha. Nej men jag är ledsen över att det snart går mot höst men det ska bli mysigt också. Jag tror i alla fall att Niclas och friheten (då jag har kunnat åkt moppe dit jag vill) har gjort att jag känner att det varit en bra sommar - såklart mina kompisar också!! :)

Jag gjorden en liten lista över det som jag ville hinna med i början av sommaren. Så här såg den ut och jag har kunnat stryka öve rmånga saker :)

Ha vattenkrig
Fira våra dagar (Niclas och mina månadsdagar)
Träffa Niclas
Se Eric Saade med tjejerna
Lasergame
Fira pappa
 
Fira mamma
sommarjobba 3 veckor
Bada massor
Träffa Lovisa
Fylla 17 år
Trakor-race
Träffa Josefine
Åka till Stugan
Spela minigolf med farmor
Spela minigolf med min morbor
Åka till Riga
Vara med Isabelle
Träffa Ellinor
Träffa Pimpim
Åka ut med Niclas båt
Hälsa på Carina
Se Niclas gamla hus
Grillkväll
Gröna Lund
Stan  

Vissa saker har natuligtvis tillkommit under sommaren. Men jag har visst hunnit med mycket!! :)
Här är några utvalda bilder, tack alla för denna sommar!! Även om somamren inte är slut ritkigt än!!!




















Det har varit ett härligt sommarlov så många bilder blev det!!

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul! Haha, jag tänkte att jag kanske också skulle göra en sammanfattning, men jag har ju inte fotat så mycket... xD HAhaha du hade visst rätt ändå, man ska fotoggrafera. Och du, vi träffades ju på traktorracet? Och grönan ska vi ju till snaaaart

2011-08-17 @ 15:33:47
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

åh tack :D

2011-08-17 @ 16:54:22
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0