Hej!

Idag känner jag mig slut. Fick ont i huvudet på vägen till skolan och redan då hade jag en hel dag framför mig. Nu känner jag inget i huvudet (det jag kände varade inte länge heller) men jag orkar inte jobba. Jag har lyckats tagit mig halvvägs i genom dagen. Först hade jag engelska och sen en jättelång lektion med källkritik som var riktigt jobbig. Men jag är inte riktigt klar med något av det än så det ska jag göra klart nu när jag har håla. Sen har jag engelska i tvp 2 timmar...Jag vill hem nu när det är fredag!! :(

Piggar upp det här inlägget lite med den här bilden. Fick blommorna i födelsedagspresent :) Gillar verkligen färgerna och de passar i mitt rum.  För att göra den här fredagen ännu lite roligare än den är nu, så ska jag visa lite bilder sen som jag vet kommer göra Carina glad i alla fall ;)


Visst blev det en ganska bra bild? :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0