Hej!

Imorse var jag morgonpigg, gick upp kvart över 8! Försöker vänja mig lite inför skolan även om man bra gärna vill ta vara på den sista veckan av lovet. I alla fall så fick jag med min min lillebror ut på en promenad. Jag hade tänkt prova mina nya easytone -gåskorna men jag tänker provgå dem inne lite mer först så istället tog jag löparskorna. De var väldigt bra dämpning och i dem gick jag lika fort som Robin ;) haha Dock måste jag gå in dem lite mer ändå tror jag...

På tal om skolan i alla fall så hittade jag de här söta understyrkningspennorna igår. Behövde egentligen inte något nytt till skolan men de här såg så söta ut och kostade bara 10 kr! :ODessutom skulle de ha olika dofter och då blev jag lite nostalgisk för de fick mig att tänka på doftpennorna som  vi hade på dagis. Det är längesen men jag minns dem ändå. Älskade dem! Men de här pennorna gjorde mig såklart lite besviken om man tänker på priset. De luktar lite men hade velat att de gjort det mer och sen så gick en sönder när jag öppnade den :( Man får väl vad man betalar för antar jag... Men lite funkar de ju allt och de ser ju så söta ut i mitt pennskrin! ;)


Men dofterna :Vindruvor, jordgubb, appelsin, banan, melon och mint

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0