Hej!

Nu är jag allt trött...Var och fikade hos mormor och morfar idag med Robin :) Tänkte passa på att hälsa på dem nu innan lovet är slut. Före det så var vi och shoppade lite. Eller jag försökte lite smått (kände mig dock ganska snål) och Robin försökte övertala mig att allt var onödigt x) haha. Såg en jättefin ring på indiska på rea, det var en guldig fågel som liksom stod på ringen som om den var en pinne. Men jag köpte den inte för istället blev det två hårklämmor från H&M som jag gått och kollat på två gånger nu, och sen en stor men lätt lite oversize tröja som jag såg på indiska för någon dag sedan. Lyckligtvis hade de kvar den, för det var faktiskt på rea. Kanske var den lite stor men vill ha en sån tröja och gillar den neutrala färgen. Så 65 kr (halva rea-priset) gav jag för tröjan på Indiska och 29,50 kr st för hårklämmorna. Tycker de är riktigt söta!!!

Sen nu på kvällen så var jag och klippte mig. Jag vet jag klipper mig ofta men jag trivs faktiskt med det fast att jag tycker att det blir kort direkt när jag gjort det. Men jag känner att mitt tunna hår behöver det och dessutom är det mysigt att få fika hos sin frisör ;) Sen diskuterade vi idag vilken hårfärg jag skulle välja nu. Hade velat bli mörk igen till skolkortet men tar det nästa år eftersom jag blivit ganska fint solblekt i håret nu. Dock kommer jag gå från skandinaviskt blond till brunett sen igen!




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0