Nu vill jagg att någon hjälper till med en sak. Niclas hundar, ni vet söta Zingo och Mellvin har blivit finalister i en fototävling på Granngårdens hemsida. Jag tycker att det var jättekul och bilden är så himla söt! Jag har självklart röstat och det vore kul om någon mer som tyckte den var fin röstade för Zingo och Mellvins skull :)

UPPDATE: Igår var det också Mellvins födelsedag och minns jag rätt fyller Zingo år imorgon.. !! :)

Klicka bara på bilden för att komma till hemsidan och sen klicka den här bilden som "min favorit" :)



// Elaine

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

sv: så lite så, tack så mycket! :) ja jag tycker det samma, jo visst tänker jag lägga till dig, kommer bli spännande att få läsa om hur det går för dig :)



Miley Cyrus, tack så mycket! älskar henne och hennes stil och utseende.. har tänkt tanken någon gång förut, så var lite roligt att du sa det ;)

2011-08-10 @ 23:35:49
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0