Vad söt den här toppen här toppen är! Hade varit mysigt att ha nu i sommar men hade nog inte hunnit använda och nu är ju sommaren nästan slut. Eller det är i alla fall inte läge att fortsätta handla sommarkläder kanske. Även om den här är på Rea för 149 kr på H&M. Tycker att det är lite synd att allt ska reas så fort och höstkatalogerna ska komma så tidigt. Man hinner aldrig leva i nuet riktigt...:( Visst man kan ju ha toppar på hösten men iband vill man ju ha något varmare då...

Eller är det bara jag som känner så?
 
































// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Äh, kläder kan och ska bäras året runt. Klart slut. Tänkte precis lägga en order på Lindex, det är bara att passa på när det är billigt. Jag hatar verkligen att höstmodet kommer redan, det är det som får mig att känna att sommaren är slut. Aldrig får man leva i nuuuet!?!



Du har en utmaning att hämta på min blogg! skynda skynda ;D

2011-08-13 @ 16:11:04
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv: tack :)



fint!

2011-08-13 @ 17:57:27
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0