Hej!

Idag är det strålande väder!  Har varit och morgonsimmat 750 meter med mamma och ätit en god och nyttig frukost. Så känner mig hälsosam ;) Jag hoppas på sol imorgon med på min dag, annars blir jag fakiskt lite sur..x) För idag har jag faktiskt tänkt att städa hela rummet till min dag imorgon. Började lite igår och tänker snart sätta igång igen. Men det går lite segt för mig eftersom jag är en sån person (tillskillnad från min mamma och brorsa som är igång direkt). Jag måste fixa lite musik innan jag börjar så jag får lite energi. Jag lyssnar på Ola, Erik Saade och sen här om dagen lyssnade jag på Helena Paparizou. Kommer ihåg den här låten under för länge sen. Vilken känsla ibörjan. Får lust att åka till Grekland ;)

Någon mer som kommer ihåg den här? Någon som fattar vad jag menar för känsla, alltså introt? haha




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0