Nej....

Vi fick hem ett litet häfte med bara rea-saker från H&M. Det är inte kul när jag har stängt plånboken och redan handlat det jag behöver inför vintern. Om nu vintern vill komma någon gång. Vill som sagt att det ska vara fin snö och sol som lyser på den en kall vinterdag. Men men, jag hittade massa saker som jag tittat på förrut som nu var nedsatt. En tröja kostade ynka 20 kr och den har jag velat köpt förr (första bilden). Jag vet, många bäckar små.... Tänker man så har man tillslut gjort av med jättemycket pengar. Men för att stilla mitt shoppingbegär måste jag samla alla de plaggen här tillsammans. Kanske kan det ge någon annan lite tips och inspiration? :)






Men det verkar som att det är slutspurt nu och mycket tar slut fort så om man vill ha något är det "skynda fynda"!
 (för att låta ltie "cool" sådär ;) haha)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0