Idag är det ju den 1:a december och det innebör ju att nedräkningen fram till julafton har börjat. Jag har blivit lite nostalgisk i skolan på sista tiden så jag bestämde mig för att jag skulle se julkalendern i år. Så imorse kl kvart över 7 slog jag på tv:n med frukosten i knät och såg det första avsnittet av "Tjuvarnas jul". Jag tycker att den verkade jättemysig så ska försöka se den i år :) Kanske verkar det lite fånigt med att se julkalendern men på något sätt hör det till, om den verkar bra vill säga. Den här verkar julig så den tycker jag att man ska se. Ja, jag tänker ju göra det i alla fall, som sagt :)


Någon mer som såg den? :)

(missade ni den imorse visas den ju igen nu ikväll kl 18.45)


Himmlen var så fint röd också, sen när jag bar mig iväg till skolan


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0