Idag hade vi 3D-design men eftersom vi inte haft den lektionen tidigare utan bild istället så ska vi börja mer med det efter jul. Men däremot har vår lärare pratat om vad man kan göra i ett program som heter sketch up och vi vet att vi ska få designa en lägenhet i det programet. Det ska bli jättekul när vi väl börjar med det och jag hoppas att jag får det att se ut som jag vill. Det vill säga att jag inte tycker programet är jobbigt och rörigt. 

Men i alla fall så visade han oss det här trädhotellet som ska finnas i skogen utanför Luleå. Jag tycker att jag har sett det förr och blivit lika fascinerad som jag blev idag. Hur kan liksom de där rummen hållas uppe egentligen? Det ser ju verkligen magiskt ut. Åh vad jag skulle vilja bo där en natt! Men ja då måste jag betala 4000 kr vilket är priset.. Får nog spara lite till va? x) haha

Tänk att man verkligen kan bo där i, i träden liksom!









Bilderna har jag hittat på bing.com och hotellets hemsida är denna: www.treehotel.se

Visst är det otroligt häftigt?!
Jag skulle vilja bo i det översta tror jag. Vilket skulle ni välja?

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0