Jag städar för fullt och lyssnar på musik här! Blandar ppopig musik med julig för att både få in lite julkänsla och sammtidigt energi av de poppiga låtarna för att orka med städningen. Heter man Elaine, älskar att pyssla, har svårt för att slänga saker, har en plats för allt och ser allt som minnen är det ganska mycket att städa x) haha. Försöker rensa lite när jag ändå håller på för en gångs skull förstår ni :P Haha jag får hålla med de andra om att jag är helt otrolig ibland med mina saker faktiskt....

I alla fall kommer det lite julmusik för att göra bloggen lite julig också. Jag tror att dessa låtar är mina favorit jullåtar! Sen kommer det franska också såklart ;)




// Elaine

Kommentarer
Postat av: LIENE

Last christmas är mysigaste jullåten ever!

2011-12-22 @ 15:12:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0