Ja äntligen har man jullov! :)

Har ätit julbord, fikat, sett på ensamma hemma 4 och ritat lite på arkitekturen idag. Vid julbordet blev jag dock redan trött på julmat fast det var första gången som jag åt det i år. Men vad är det egentligen vi äter? Jo potatis och prinskorv och köttbullar...Det är något som jag egentligen förknippar med typ rester en vardagskväll. Och sen ska vi envisas med att äta det till påsk och midsommar också.. Jag förstår egentligen inte det stora i den där julmaten x) haha. Men mammas Janssons frestelse är däremot supergod. Den kan jag äta hur mycket som helst av och den är inte sådär rinnig och äcklig som den kan vara på resturanger utan alldeles underbar! ;)

Sen innan jag åkte hem gjorde jag Lovisa sällskap en stund på stan. Vi kanske inte ses på ett tag nu så kunde lika gärna göra det. Men nu ska jag träffa två andra kompisar som jag inte sett ett tag och fira att vi nu är lediga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0