Hej!

Igår var jag som sagt på stan för att stlla shoppingbegäret. Dock blev jag som sagt lite besviken för det fanns inte mycket av det jag ville ha. Däremot hittade jag en svart kavaj - något som jag länge tyckt att jag behövt. Fast den var inte helt svart utan med blått foder. Jag tycte det var snyggt för det gav lite lyster. Men jag tvekade lite ifall att det skulle bli svårt att matcha, funderade även på en annan som gick i mer grått och silver. Men jag köpte den ändå för den satt bra och priset var inte dåligt - 150 kr. Jag vill ha en svart kavaj förr eller senare ändå och sen kommer det nog itne vara så billgt som 150 kr. Jag tror att den blir snygg och jag lyckas matcha den bra.

Dock ser den blåa färgen blåare ut på bilden än i verkligheten av någon annledning. Men det är väl kanske så den ser ut ute i dagsljus?



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0