Idag har jag i alla fall varit ett bra tag i skolan. Kändes både igår och idag som att jag aldrig fick gå hem. Men nu är jag hemma och det är äntligen helg igen. Det här var dessutom den sista fredagen i skolan för i år. Skönt eftersom fredagarna är de tuffaste dagarna faktiskt. Fast det kommer fortsätta efter jul och måndagarna kommer bli nästa lika jobbiga. Men men det är inget att göra åt nu eller tänka på nu heller. Ska jag också nämna lite snabbt vad jag gjorde i skolan så svarade jag på instuderingsfrågor om medeltidens litteratur, hade kurssamtal, såg på ett klipp om det engelska språket, svarade på frågor om det, "ritade" lite i illustrator och såg lite av filmen " Marie Antoinette". Hade dock velat se hela filmen även om den verkade fasligt lång.

Förresten Ninni drog till Lanzarote imorse så henne ser vi inte förrens nästa år. Det låter konstigt att säga ”nästa år”… haha. Är lite avundsjuk på henne även om jag just nu hellre vill ha snö och kyla än sol och värme x)

Idag tänkte jag variera mig lite så jag valde att ha på mig kjol. Till det hade jag den stickade tröjan från H&M och benvärmare. Tänkte att jag skulle kompensera den lätta känsla från kjolen men lite grövre material. Hade också bara ett örhänge och håret på ena sidan. Dock kändes det lite konstigt men tänkte att jag skulle testa det i alla fall.

Förlåt för röran i bakgrunden och mina läskiga ögon...



I det här ljuset ser man glittret i tröjan bättre.

Nu ska jag ha en mysig fredagskväll!
// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0