Hej!

Det här är en riktig "göra-inget-lördag". Har bara spelat wordfeud, läst bloggar, duschat och nu för ett tag sedan ätit bakadpotatis med "räkröra" till lunch. Det var gott men väldigt mättande. Om ett tag ska jag däremot iväg till Niclas. Dock har jag svårt att bestämma mig för vad jag ska ha för kläder och örhängen. Hade en brun tröja med de guldiga örhängena men satt sen på mig min skjorta uppe på. Så jag tror att det blir de kläderna idag...haha



Ha en mysig lördag alla! :)

Förresten, jag hade rätt! Amanda Fondell  vann ju idol igår som jag trodde. Tyckte nästan synd om Robin för juryn var väldigt tydliga med att visa att de ville att Amanda skulle vinna.

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0