Mellandagsreorna börjar ju för fullt nu och jag är riktigt sugen på att ge mig ut och shoppa. Behöver hitta ett par perfekta jeans och några linnen att ha under tröjor. Skulle gärna hitta några smycken på rea hos indiska som jag har sett också och en svart kavaj. Kanske ett par låga boots också... Men det blir nog senare i veckan eller nästa vecka. Fast jag handlade redan på mellandagsrea igår. StylebyTyra, bloggaren Tyras webbshop hade en riktigt stor rea och jag hittade en snygg baddräkt till ett jättebra pris där. Har sett den förr men då hade jag badkläder och den var alldeles för dyr. Då gick den på 499 kr men nu kostade den bara 125 kr. Det kallar jag prissänkning! haha. Hittade ävet ett par armband som jag också sett förrut. Nu för 39 kr/ st, förr för 120 kr/ st!

Alltså får jag betala ca 200 kr för något som annars hade kostat 730 kr!



// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅÅÅÅH den där vill jag meed ha! Ta dig Elaine, ta dig!!!!!!!!!!!! D:

2011-12-26 @ 13:21:08
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0