Hej!

Igår var en dag hos Niclas. Vi åt god mat som hans mamma hade lagat och tårta som hon också hade gjort till sin födelsedag som var i fredags. Dem smakade kola, gott! Sen såg vi på vänner och efter det blev det "så mycket bättre" med hans mamma och pappa + hundarna. Just det, spelade tv- spel mot Niclas och hans brorsa också men lyckades inte vinna. Hade det varit mitt spel hade jag lätt vunnit däremot! ;) haha

Jag vill bara säga att inget kan förklara hur mycket jag tycker om Niclas <3

Sen idag har jag varit och firat min fina morfar som fyllde år idag. Vi åt mat och sen hemmagjord fruktårta på det. Jag hade en ny topp på mig och en svart kjol till det. Men det var lite svårt att ta bra outfitbilder till det tyvärr. Så ja det blir de här bilderna.






Idag är det ju tredje advent också, tiden går så fort! Oj det påminner mig också om att jag har två julkalender- avsnitt att se :O

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0