yslördIgår var en riktig mysig lördag med Niclas. Vi firade ju som sagt 13 månader så då kom han hit och fikade med mamma och mig. Sen spelade vi Crash på hans playstation 1 som han hade med sig. Chrash är mitt favoritspel så när jag får spela det blir jag lite av en spelnörd. Jag harar att spela skjutarspel med äventyrspel är hur roligt som helst enligt mig! Sen åt vi lasagne till middag och efter det tittade vi på vänner hela kvällen. Mysigt och roligt! :) <3

Nu idag ska jag rita lite på skolarbetet och sen ikväll ska jag träffa Lovisa och de andra från förra helgen :)
Hade också tänkt att gå ut och gå men solen han gå bort så då blev jag lat xD haha

Igår när vi drack glögg


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0