Nu börjar jag blir riktigt irriterad! Varför kan inte snön och kylan komma någon gång? Det är ju 9 december förguds skull...!! Blev så trött när jag gick ut imorse och möts av en massa regn. Jag hade räknat med "storm", vilket man nog kan kalla det. Men ska det vara storm kan det ju lika gärna vara SNÖstorm såhär nära jul! Jag blir ledsen :( 

Hur har min dag varit annars då? haha. Jo den gick fort, hade bara svenska och engelska. Nu väntar jag på att det ska bli hemlagad pizza till middag och sen ska jag se Idolfinalen. Är riktigt glad att det är fredag igen :) Hur har er ca 12 personer som läser min lilla blogg varit då? ;)

Lunchen var inte min favorit idag. Men det var frukt till efterrätt så den gick an ändå. Haha Det måste ha varit eftersom det är nobeldagen imorgon. Förra året fick vi glass med någon frukröra på då. Minns att glassen var lite underlig för den var rund och ville aldrig smälta...x) haha

Årets "nobellefterrätt"


Förra årets "nobellefterrätt"


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0