Jag läste Lovisas blogg och hittade en lite rolig sak. Hon hade gjort som många fler bloggare och skriva en liten lista. Dock orkar inte jag skriva en ny (om det nu är det man ska göra vill säga) så jag kopierade den av Lovisa. 

Om jag var en färg ... skulle jag var lila. Dels för att jag gillar lila men också för att jag är lite så där småstressad - det där lilla spännande i färgen. Men samtidigt också lugn på ett annat sätt.
Om jag var ett djur ... skulle jag vara en lite fågel sittandes uppe på eiffeltornet och se ut över fina Paris.
Om jag var ett nummer ... skulle jag vara
Om jag var en sång ... skulle jag vara en fartfylld fransk poplåt!
Om jag var mitt i en dröm ... skulle jag fråga mig själv om jag drömde.
Om jag var en blomma ... skulle jag vilja växa på en grön äng.
Om jag var ett instrument ... skulle jag önska att jag fick bo hemma hos Niclas (haha).
Om jag var ett klädesplagg ... skulle jag vara en blus.
Om jag var en sko ...skulle jag vara täckt av glitter och färg.
Om jag var en dryck ... skulle jag vara något läskande med smultron eller hallonsmak.
Om jag var ett fotografi ... skulle jag inte vilja ligga botglömd i en byrålåda.
Om jag var en känd person ... skulle jag vilja kunna sjunga.
Om jag var ett väder ... skulle jag en solig vinter eller vårdag. (kunde inte bestämma mig)
Om jag var en bok ...skulle jag vilja ha ett glatt omslag med sött typsnitt och blommor.



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

AAH roligt värre! Fast du glömde siffran. (Kan tolka det som en 0 ;D) Men det var träligt du, och nej, man ska egentlgien inte hitt på egna men jag la till några vilket är heelt okej.

2011-12-11 @ 19:45:33
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0