Hej!

Idag har jag arbetat flitigt tycker jag. Har suttit och skissat upp min parfym i olika vinklar på Grafiska kommunikationen. Jag blev nästan klar och nästan helt nöjd. Det var dock vid färgläggandet i slutet som jag blev lite fundersam på om jag hade valt rätt färger. Så jag har lite kvar att göra på den, ska fundera på färgerna tills nästa gång och när jag valt färgförslag ska jag montera upp alla skisser på ett svart papper. Jag har verkligen en massa skisser - grundskisser där jag kom fram till formen, skisser där jag "blandade" och exprimenterade med två modeller, perspektivskisser och färgförslag då. Sen tror jag att jag ska börja göra den (i ett grönt material) efter jul.

Påtal om parfym så har jag faktiskt en ny parfym i samlingen att visa upp. Jag hittade ju äntligen den där Nina Ricci (limited edition) som jag trodde att jag aldrig mer skulle få se. Jag beställde den förra veckan  och företaget som jag skickade efter ifrån höll vad det lovade och skickade exakt den parfym jag förväntade mig. haha Så jag fick ett paket i måndags och var så förväntansfull när jag öppnade det. I låg min efterläde Nina Ricci-parfym( eller jag den visade sig vara eau de toilette). Men den är så fin. Tänk att den äntligen är min! :)

Bilderna längst ner gör inte riktigt färgen på flaskan rättvissa. Färgen på tredje bilden är mer rätt.





Så hemsidan Nordicfell.se kan jag tipsa om. Billigt och fraktfritt (om man skickar via ett speciellt ombud).

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0