Hej!

Idag har jag varit i stan och shoppat med Frida, Linnea och Isabelle. Jag var så himla shoppingsugen och nyfiken på rean så det var kul att de ville hänga med. Fast jag blev ganska besviken. Det mesta kändes tråkigt och jag kände att om jag skulle köpa vad som helst fanns en risk för att jag om några månader skulle tyckt att det varit ett dumt köp. Men jag köpte i alla fall en kavaj och ett par örhängen till halva priset + nödvändiga saker som mascara och strumpor. Jag tänkte visa det inorgon. Jeans som jag behövde däremot orkade jag inte alla titta så noga efter och det jag såg föll mig inte i smaken. Tur att jag kan titta efter det när jag ska med Niclas till stan sen.

Sen nu på kvällen har jag varit och klippt mig. Mitt hår var riktigt nött så det blev ganska mycket kortare och sen plattat. Det är lite ovant men jag vet att jag vänjer mig. Men jag är alltid så nöjd med håret innan jag ska klippa mig och ja då behövs det ju klippas x) Jag vill inte att det blir mer nött så lika bra att klippa det. Dessutom har man ingen vanlig frissa utan en som bjuder på fika så det går ändå an att klippa sig ;) haha

Här under är före och efter klippningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0