Nu är alla julklappar inslagna, rummet är lite julpyntat och jag har sett näst sista avsnittet av julkalender. Jag väntar spänt på sista avsnittet imorgon. Tycker också att det är lite synd att det redan är slut snart för årets julkalender var riktigt bra.

Till middag blev det provsmakning av mammas goda janssons fresetelse, ägg och skinka. Hur god janssonen än var är jag riktigt mätt nu och vet inte om jag orkar med mer julmat... haha

Lite julkänsla har jag fått nu fast jag dock väldigt sur på att snön smällter...:( Men jag kan ju inte sitta och sura hela tiden så. Mina ljusstakar på bordet med röda ljus i gör det i alla fall det lite juligt! :)



Några av julklapparna som jag ska ge bort

Tänk att snart är det julafton igen!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0