Idag tog jag en promenad med pappa efter att jag vaknat och sedn ätit frukost med mamma. Solen sken så det var härligt att få komma ut och röra på sig efter all julmat. Jag mår faktiskt illa när jag tänker på choklad nu...x) haha. Sen var det ju dock inte så kul att det kändes som vår ute. Inte fanns det någon snö kvar och gräset var riktigt grönt. Men en mysig promenad blev det i alla fall och nu väntar en eftermiddag med min pojkvän. Sen är julen slut för den här gången. Jag är nöjd med den här julen, nu gäller det bara att ta sig i kragen och börja med ett nytt år. Men det ska bli skönt :) Det kommer som sagt upp lite bilder från det här året inom kort :)

Hur har er jul varit?


En sista tomte-bild innan julen är över! :)

Hejdå julen!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0