Jag vet att jag tjatar mycket om vad som har hänt det här året. Men jag gillar att sammanfatta allt för mig själv. Eller det är nästan något jag måste på något sätt. Så här är en sista sammanfatting av det här året. Men den här gången blir det inte i form av bilder utan i form av musik och lite andra uppstaplingar:

2011 har jag:
...sett biofilmer
Narnia 3 (januari) 
127 timmar (februari)
min låtsatsfru (mars) 
Hur många lingon finns det i världen ( april, tyvärr missade jag slutet)
Johnny English reborn (Oktober)
                       
... köpt en korallfägad jacka sen jag blev kär i den när jag såg den i La redoute.

...
börjat se på alla säsonger av favoritserien Vänner med Niclas.

...försökt börja träna mer och därmed varit ute och sprungit och gått.


Varje månad har jag haft en eller fler låtar som har varit mina favoriter:

Januari - All for you med Sister Hazel som är Niclas favoritband.



Februari - Enemy från melodifestivalen med Sara Lumholdt. Radio och Take control med Alesha Dixon.





Mars - Spotlight med Selena Gomez


April - den här roliga asiatiska låten under och Cry med Mandy Moore



Maj - Het med Timoteij


Juni - Invadning my mind med Jennifer Lopez


Juli - Hearts in the air med Eric Saade ( Ja skratta ni :P haha)


Augusti - Timeless och Stupid with you med Eric Saade



September - Tous les nuits en fransk låt med Colonel Ryel

Oktober - Rain over me med Pitbull ft. Marc Anthony och Coconut tree med Mohombi ft. Nicole Scherzinger och Sunday girl med Florrie





November - On the floor med Jennifer Lopez



December - Smakes makes me wanna med JLS ft. Dev



Som ni ser är jag ganska seg på att uååtäcka ny musik. Börjar alltid lyssna på låtar ett halvår efter att de har släppts av någon konstig annledning ...haha

Idag är det nyårsafton igen då, jag ska ut och promenera i det fina vädret nu efter lunch och sen ska jag på middag! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0