När jag åkte till Riga kunde jag självklart inte låta bli att gå in i TaxFreen. Jga gick där och luktade på mina favorit parfymer som jag inte har riktigt råd och får köpa än - Hugo Boss orange, Ninia Ricci, DKNY, Jennifer Lopez och Mark Jacobs.Men hoppas på dem om några år. Om man köpte en Mark Jacobs - parfym (älskar designen på flaskan!!) så fick man en gåva. Hade bra gärna velat haft en gåva och parfym men det fanns bara en kvar och det var inte den doften jag ville ha i så fall och då var det ju lite mycket att lägga ut 600 kr...haha

Men jag gick i alal fall där inne ett bra tag tills jag inte kände så mycket dofter alls. Velade lite fram och tillbaka om jag skulle köpa en duschgel och det gjorde jag sen. Det blev Escadas nya sommardoft som ju luktar jättegott, fast då på duschgel. Tycker det var för mycket att köoa parfymen för 400 kr när flaskan inte år så speciell...

Men fick ju något för 170 kr och såklart lite godis! ;) Min lillebror köpte en ferrariparfym som han drömt om ett tag:)




S här ser flaskan ut. Den är fin men jag kände inte för att lägga ut 400 kr...


Sen har vi godiset! Niclas fick påsen med nappar i utbyte mot att jag fick smaka lite och sen delar jag och min lillebror på två påsar. Så jag äter inte allt själv :P haha


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Jacobane

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-09-22 @ 07:37:33
URL: http://jacobane.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0