Igår kom Niclas till mig efter jobbet och då gick vi och spelade minigolf. Jag vann! ;) Kan inte alls putta på långgolf men minogolf kan man ju lite ;) Speciellt på de banor jag spelat vid varje år. Konstigt att igår var första gången för i år när jag andra år i princip har spelat varenda dag...Minigolf är jättekul !!

Men sen så träffade jag i alla fall Elllinor på stan, åt hamburgareoch hämtade ut en förpackning med linser som hade kommit till mig. Efter hamburgaren tog vi en promenad igenom parken och tittade på en fotbollsmatch. Solen sken fast det var lite regnmoln på himlen och det blev en mysig sommarkväll trots lite lite regn :)

Jag försöker verkligen ta vara på varenda sag av sommarlovet nu innan hösten är här igen och skolan börjar. Vet att tiden går fort...

Ellinor



Ellinor och jag



// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fussskk

2011-07-27 @ 10:47:58
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0