tisdags var jag ju till stan och köpte en rockring för ett ganska så billigt pris. Vet ni vad jag nästan bokstavligt talat hittade mer? Jo det här halsbandet under. Det var 70 % rea av 90 är på guldfynd. Så jag tyckte det var lite häfitgt och 27 var skillnad frn 90 kr. Men sen så visade det säg att det typ blev gratis för min mamma hade en bonuscheck. Så vi betalade endast 7 kr halsbandet och en lott!!!

En midre rolig sak var att jag var ute efter en Kenza-ring med vingar som jag tittat på länge men inte funnit min storlek av. Nu hade de sagt att de skulle få in nya men då var ringen borta :( snyft...




Sen så köpte lillebror och jag den här att dela på. Vi har inte sett första delen än och den måste man ju se innan man ser sista delen som nu går på bio. Den kostade 99 kr på Åhlens.


Dock förstår jag inte de sista Harry Potter- filmerna. Jga hänger med till den fjärde filmen men sen blir allt lite rörigt tycker jag x)


Den här ringen var den jag ville ha men som var slut. Från Guldfynd by Kenza

// Elaine

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Fint halsband :)

2011-07-20 @ 17:46:01
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0