Idag vet jag inte vad jag ska görá riktigt, det är en sån här kosntig dag då jag inte vet vad jag känner och vad jag känner för att göra...Jag funderar på att baka muffins eller något annat till min födelsedag. Om jag nu kan det..haha Egentligen har jag massa saker att göra men väderet gör att det här känns som en dag som man spenderar framför tv:n. Jag funderar om jag faktiskt inte längtar lite till skolan ändå...haha

Kolla den hät videon, den är gullig:
http://video.se.msn.com/watch/video/se-mig-se-mig-se-mig/1js44i1gh
Vill ha en sån där!!!

Igår när jag var till Carina hade jag den här shortsen och toppen, hade samma dagen då vi gick i Riga. Är riktigt nöjd med toppen som jag fyndade på Gina för 49 kr och shortsen som jag köpte på H&M för 99 kr. Så en billig outfit och lika snygg! 


Kände mig fin i mina nya örhängen också!


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0