Alltså den här jeffrey Campbell modellen har ju blivit riktigt populär och även jag skulle inte tack nej till ett par skor. Dock skulle jag inte klara av att gå i dem måste jag erkänna...:( Sen skulle jag vara så himla rädd för att förstöra dem. Men jag tycker verkligen att de är coola!

De här bilderna kommer ifrån en sista som heter nastygal, läste om den på Kenzas blogg.
Där ksotar dessa 160 - 170 dollar.
 
Här är de snyggaste mönstren! Åh jag vill bra gärna ha ett par!!! X)
Lita Platform Boot - FloralLita Platform Boot - Denim



Vilka skulle du välja? :)  Jag tror jag skulle ta dem i denim eller glitter.
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: vonskareng

jag vill ha ALLA. gud vad snygga de är!!

2011-07-24 @ 13:42:37
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0