Igår lyssnade jag på massa musik som jag hade i mobilen under bilfärden, riktigt högt. Resan känns inte lika lång då och man blir peppad. Speciellt nu på sommaren och när solen lyser är det så härligt med sommarkänsla och allt känns så bra- Även om jag blir förvirrad nu8 bland, har inget att göra, samtidigt massa och vill börja skolan lite men ändå inte - så är jag jättelycklig just nu! :)

I alla fall så är det vissa låtar som jag förknippar extra med sommar, t ex de jag mimade till mest igår. Jag som är en franskafantast som blir gladast till popig musik har kommit fram till att det här är mina sommarlåtar! Spela dem för mig så blir jag förhoppningsvis glad på ett kick! ;)

Jag har fastnat för Heart´s in the air - Erik Saades låt nu, så det är nog tillsammans med Alexandra Stans låt Mr Saxobeat denna sommars låtar. Hade Alexandra Stan på huvudet hela de veckorna som jag jobbade x)

Men som sagt, låtarna var det:

Översta videon är lite konstig men älskar sommarkänslan!










Som ni ser gillar jag speciellt Olas och Timoteijs musik på sommaren. Det är verkligen sommarkänsla i dem!
Tyvärr hittade jag inte låtar utan video på timoteij... Men det får duga ändå.

Någon som gillar mina låtar? Eller vilken är era sommarlåtar? (jag skriver era för hoppas det är några som läser x)
Vill ni ha några sommarlåtar så lyssna på Ola, Timoteij och Erik Saade säger jag! Plus min pojkväns musik såklart ;) <3


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ojdå måste missat den kommentaren med din länk du kmr med nästa gång :)

2011-08-01 @ 08:52:59
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Bra låtar!

2011-08-01 @ 12:04:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: jenny <3

sv: okej :)

2011-08-01 @ 12:45:46
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja det var riktigt kul! Fick se lit emer när man inte bor på samma ställe under hela resan :-)

Ja det är rätt kul, med rätt gäng så är det ett jäkla drag ;-D

2011-08-01 @ 14:20:58
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0