Igår var Niclas snäll (det är han alltid) och följde med mig och badade. Jag föredrar att bada i pool, där man ser botten som består av kakel istället för sand och lera som jag hatar att stå i eller nudda. Jag vill gärna se botten så jag som är så kort vet var jag bottnar. Men nu har man en lång pojkvän som kan rädda en om man skulle sjunka. Riktigt bra att ha kan jag säga! ;)

Men i alla fall så hade jag nya bikinin från Ellos, tycker att den passar bra när man badar i klor och den nya blå när man badar i havet och sjö.

Sen efter det lagade vi (mest han) mat åt oss som vi satt och åt ute. Det blev kött med pommes och potatiskroketter + bearnaisås på påse som man kokar upp. Det blev riktigt bra, han kan han min pojkvän.
 Riktigt bra att ha kan jag säga! ;) haha



Blommiga bikinin - använd för andra gången i år.


// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Myysigt! Jag har en ide! Jag vill komma och bada i eran lilla centrumpool tack! Så fort jag jobbat klart så får vi ta en dag, vore trevligt om fler ville hänga pååå (syftar på galningarna själva xD)

2011-07-11 @ 16:52:00
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0