Hej!

Igår var jag hos Niclas :) Fick en jättegod middag som hela hans familj - utom vi två lagat. Vi stod bara för dukningen. haha. Sen efter speclade vi mitt frågespel - mini MIG. Jag lyckades komma två efter Niclas mamma men det var nära att jag vann. Niclas och hans brorsa slogs lite sen när det bara var de kvar. De hade lite svårt att koncentrera sig men det tyckte jag bara var kul. De var roliga de ;)

Mellvin (minsta hunden) var också på lekhumör och förrutom att hoppa upp i Niclas säng och skrapa på mina fötter med sin pipiga fågel (kallad Pippi) i munnen snodde han också min sko. Jag undrade var min sko var och då såg vi att någon hade lagt den vid en buske ute på gräsmattan. Man kann ju inte annat än misstänka lilla busiga Mellvin x) haha Åh vad jag gillar de hundarna! <3 
 

En bild från Riga-resan


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0