Hej! :)

Idag är det inte en så värst fin dag ....
Men gårdagen, speciellt kvällen var allt det :)
Jag var på ett traktor-race. Trots att de hållt på i några år så var det första gången jag var dit och det var faktiskt mer folk och mysigare än jag trodde. Jag och Lovisa åkte dit eftersom det är vår kompis Saras farbror och släkt som ordnar det. Så hon och Amanda vår andra kompis (de två är som syskon) stod och tog inträde. Men sen så var ju de lite upptagna så jag och Lovisa träffade på min kompis Frida, så vi gick där och pratade lite - med Amanda och Sara för den delen med. Det var så mysigt i solen och allt att vi dock missade det mesta av racet och motorcycklar som gjorde en uppvisning x) haha

En rolig sommarkväll!






Så vi gick omkring där och pratade medans jag åt lite godis och sprang runt och tog kort. Att jag alltid får rollen som " den fåniga fotografen"...! haha

Just det, när vinnaren hade vunnit så råkade han välta :O Men han klarade sig men det blev dramatiskt en stund...

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0