Hej!

Igår var en lång dag. Jag var iväg och hälsade på min pappas kusin och hennes man i Västerås. Vi hade aldrig varit där så det var mysigt att åka en sväng dit tillsammans med farmor och hennes bil. Maten vi fick var jättegod, färska hallon och glass till efterrätt och sen bärkaka och kakor till fika. Snacka om gott men mätt var man!

Sen när jag kom hem drog jag iväg till Niclas och störde honom lite x)

Jag tänker visa en rolig sak lite senare men just nu blir det några bilder från gårdagen:




Hade min tunika som jag köpte på semestern förra året, nya ringen och min egensydda väska som jag gjode när jag typ gick i 4/5:an tror jag.

// Elaine

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Mycket gott ni fick! Jag går i skolan i Västerås ;-D

Snygga naglarna va!

2011-07-31 @ 16:45:44
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv: tack! :)



den där fågelringen har jag också :)

2011-08-01 @ 16:45:02
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0