Jag tänkte visa en parfym som inte är min (konstigt nog haha). De flesta som sett min parfymsamling, som faktiskt är liten, men de uppfattar som stor blir lite chockade eller tycker åtminstone att det räcker med parfymer. Men jag vet inte om jag håller med..Fast jag vet att jag inte använder dem och jag lägger inte ut vad som helst. Men de är så mysiga, de söta flaskorna som doftar underbart!

I alla fall så är det inte jag som äger parfymen under, utan min mamma. Det är hennes enda och bästa parfym - så som det egentligen ska vara. Behöver jag säga att det luktar underbart och därför finns här på min blogg nu? haha Nej men jag tycker att namnet är så fint också för det är Paris och märket är YSL!! Älskar den!!




I bakgrunden ser ni mina Paris- schabloner som pryder min målade vägg just nu. Tyckte att det passade som bakrund ;) haha

// Elaine  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0