Igår, innan jag skulle åka hem från Niclas, så satt vi oss och pratade lite med deras lilla hund Mellvin. Han var väldigt trött kan jag säga och Zingo, som är den större hunden förstod inte riktigt att han skulle komma när vi ropade på honom. Men han kom ett tag och satt i soffan med oss han med.  De är ju så himla söta så jag passade på att ta lite kort på dem. Mellvin var vädligt bra på att posera, Zingo också för den delen, men had förstod inte alltid att han skulle sitta still ett tag. haha

Tänkte först visa bilderna på Zingo. Han är jättefin och snäll han. Jag tror mig ha hört att han nästan är eller har varit en av sveriges finaste storpudlar? Stämmer det Niclas?
I alla fall så är han riktigt lugn och snäll, han förstår inte allt ibland men det gör honom bara gulligare. T ex när han lägger huvuder på sned när man säger "åka till mormor?". Dessutom var han så söt och hoppade upp i mitt knä igår för att försöka ge mig en puss, tror jag det var ;)







Häftig bild va? ;)


Den här bilden ser lite läskig ut..haha


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Niclas

Japp, Zingo var den näst finaste storpudeln i Sverige (i sin färg) när han tävlade :)

Den som var finast var hans pappa Milou så det ligger i släkten haha

2011-07-12 @ 16:33:01
Postat av: Lovisa

Nejdu, hahahha, det var en riktigt läskig bild, jag tänkte först HAR NI KLÄMT IHJÄL DEN STACKAREN?!??! hahahhah usch

2011-07-13 @ 18:17:46
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0