Det här ser ut som en nyskapad blogg - vilket det är. Men det är tänkt att vara en fortsättning på min gamla blogg men nästan samma namn - www.madmoiselleElaine.blogg.se. Jag har flyttat bloggen till denna nya adress, där ni befinner er nu (observera att det bara skiljer en bokstav i båda adresserna) för att min förra blogg hade en felstavad adress. Pinsamt och fel av mig men jag tyckte också att det började bli lite fullt i den förra. Men den förra finns kvar och innehåller all historia från februari 2010, då jag började blogga. Lite synd att jag nu måste börja om igen typ. Men det går alltid att gå dit och in i alla kategorier som följer med till denna blogg (har tagit bort ca 2 dock men de kanske återkommer med tiden). Men jag ändrar inget tema eller liknande. Det är alltså i princip samma blogg som den förra. Den förra bloggen var Februari 2010 till Juni 2011 och denna startar i Juni 2011.

Risken med det här bytet är bara att mina förra läsare kanske inte hittar hit. Det kan bli snurrigt med två lika adresser. Men till denna blogg är det alltså: www.mademoiselleElaine.blogg.se.  Jag hoppas verkligen att alla följer med hit och jag har gjort det här bytet för jag vill känna mig noga och vill utvecklas i och med bloggen. Därför får ni gärna läsa min blogg och tipsa om vad jag ska blogga om eller om något är otydligt. Sen vore det jättebra om alla som hittat hit och noterat den här nya adressen kunde kommentera det här så jag vet, eller också skriva frågor där :)

Berätta gärna detta för andra också!

Ny inlägg kommer upp här snart :)
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Mrs W

I'm here!

2011-06-20 @ 14:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0