Okej, jag hoppas att några hittat hit nu för nu tänkte jag börja skriva här. Har ju inte gjort det för att inte krångla till det hela med "flytten" som kanske verkar lite förrvirrande, dessutom har jag också jobbat. Men jag hoppas att den här bloggen nu bara ska fortsätta som slutet på den förra, där kom jag förresten upp i ca 800 inlägg :) Klarar jag det här med? haha
Förresten vill jag passa på att skriva att jag blir jätteglad når någon kommenterar inläggen :)

I alla fall har jag nu jobbat i två dagar, då från 2 till halv 11 på kvällen. Det var inte lika mycket omställning som att börja halv 6. Dock blev man ju trött ändå men det är bara två dagar kvar att jobba nu den här veckan, för sen är det ju midsommar :)

Här är en bild från arbetet, den säger kanske inte så mycket men det är något i alla fall.


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, åh, jag kan verkligen se dig framför mig när du tar den där bilden, lite försiktigt så att ingen tror att du är nån jävla stalker och lite enkelt, knäppa kort i knäet ;D hahahah

2011-06-22 @ 16:50:26
URL: http://ingridlovisakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0