Glad midsommar alla!! :D

Tror inte att det är många som har suttit vid datorn en så här dag och det har inte jag heller. Jag var som när jag var liten, på midsommarfirandet ute på landet. Dock avstod jag dasandet runt stången. haha Jag gillade det faktiskt inte när jag var mindre..dock kanske när jag var riktigt liten? Men i alla fall så var jag med mina mamma, pappa och Robin du för att se en mycket begåvad artist spela där. Jag kände dessutom artisten så vi borde fått VIP - platser och allt tycker jag ;) haha. Ja jag är ju till och med tillsammans med honom! ;) Ja det var såklart Niclas som spelade sommarlåtar och egenskrivna låtar, min duktiga pojkvän <3 Sen efter så trollade hans storebror och han var riktigt skicklig och rolig han med! :)

Dessutom träffade jag också på två av mina kompisar från skolan - Sara och Amanda. Det var kul att det äntligen fick se min omtalade pojkvän och dessutom se honom spela. :) Synd bara att inte Lovisa och Ninni också fick göra det. Jag saknar dem nu på lovet :(

Sen på kvällen åkte vi firade min farmor som fyller år på söndag. Så midsommarmaten och tårtan åt vi där ( mer bilder kommer snart ). Sen när jag kom hem myste jag på balkongen med mina fina föräldrar :)










På de första bilderna ser ni gitarristen i blått och på de sista bilderna ser ni trollkarlen i svart ;)




Det var midsommarafton 2011 det!

Glad midsommar förresten :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, jag tänkte först ba, men har hon inga bilder på amanda och sara, och sen ba, njaa, haha de vill ju inte vara med på kort ;) xD

2011-06-25 @ 12:20:12
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0