Hej!

Måndag igen och fint väder. Jag hade inte klagat så mycket om det regnat lite en vecka till - medans jag jobbar ;) Men jag ska vara glad för de som är ledigas skull och sen är det faktiskt mysigare att sitta ute i solen på fikarasterna än och kolla ut på en mulen himmel. Så ja jag ska inte klaga, dessutom är det bara 4 dagar kvar nu på jobbet efter idag :)

Håller förresten på att prova en ny linssort nu som jag försig redan har provat. Men gör det också eftersom min syn ju visat sig blivit både lite sämre och bättre...

 

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Elaine

jag diggar ditt namn :>

2011-06-27 @ 18:24:28
URL: http://elainez.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag jobbar. Utomhus. I värsta solgasset. Med en tung fräsare på ryggen. Som jag får svettränder av hängslena på ryggen. Men det gör inget, för jag lever't! :D

2011-06-27 @ 19:19:38
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0