Klädbutiken Nelly  (på nätet)  brukar ju komma med designtävlingar lite då och då. Man har fått designa skor och bikinis, men nu är det klänningar! Jag tycker att det är kul att vara med på skoj för jag tror självklart inte att jag vinner. Dock skulle det här vara mitt drömjobb - att få rita kläder som sen säljs på riktigt !!

 Men jag har inte lagt ner massa tid på de här klänningarna. Dock tänkte jag efter då det stod att det ju var en höstklänning man skulle designa. Bara svart är väldigt trist men lite färg piggar upp lite men sammtidigt är det snyggt att ha lite mörka och mysiga färger på hösten. Speciellt lila har jag kommit på är en av mina favoritfärger och grönt är mysigt. Jag är mest nöjd över den gröna designen :)

Så rösta gärna på mig genom att klicka på länkarna under klänningarna. Det skulle vara jättekul att bara se en liten liten röst bara det :)

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

 

Mina designade klänning på NELLY.COM


Mina designade klänning på NELLY.COM

 


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM


// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag röstade! På den gröna. :)



Och just ja, nu får du ändra länken till mig igen, haha, till den gamla (men "nya" bloggen) istället, hallplatsverkligheten.blogg.se

2011-06-24 @ 11:35:20
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

haha, sågott! :D

2011-06-24 @ 15:38:39
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0