Så nu är det helg igen då och bara en vecka kvar att sommarjobba. Hade egentligen inte behövt jobba idag med eftersom jag gärna ville tjäna lite mer pengar så gjorde jag det. Det innebar dock att jag fick 5 timmars sömn inatt då jag fick gå och lägga mig halv 12 igår eftersom jag jobbade till halv 11,  sen fick jag gå upp 5 för att börja kl 6 imorse. Så jag tror att jag lär bli lite trött snart eftersom jag är van med 8 timmars sömn x)

Men nu får man i alla fall vila lite igen, hinner ju inte sitta här. Tycker egentligen att jag har massa saker att göra här på bloggen plus i verligheten behöver jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag x)

Just nu saknar jag min mamma som jag knappt pratat med sen i söndags, mina kompisar och otroligt mycket min pojkvän.. <3




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0