Hej!

Jag är på bra humör idag för det är Niclas och min årsdag. Tänk att vi har varit tillsammans i ett år nu!  Jag hinner inte med själv för tiden går så fort. Men det är riktigt kul och idag ska jag få träffa honom :) Jag skulle behöva en promenad också...Men nu på morgonen har jag tagit det lungt. Har precis lyssnat på en genomgång på youtube om "wordstress" på engelska. Jag han inte med det förra veckan riktigt och jag får mest lugn och ro hemma av att lyssna på det. Men det känns lite knepigt på något sätt ändå fast allt blev klarare nu..

Men hur som helst är jag som sagt glad idag. Jag sitter här och lyssnar på glad musik och känner mig som sagt glad. Jag är så himla glad att jag har Niclas. Tänk om jag hade vetat för ett år sedan att vi skulle fira vår årsdag den 3 November 2011! :)

Här är bilden från farmors kamera som är tagen på Robins konfiramationsdag. Jag struntar i hur jag tycker att jag ser ut nu för tycker Niclas ser så stilig ut på den ;)



// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0